Notifikace neobtěžují. Uživatel je může kdykoli vypnout

Notifikace neobtěžují. Uživatel je může kdykoli vypnout

Chcete zvýšit své prodeje například skrze mobilní aplikaci? Možná uvažujete nad notifikacemi, což jsou krátká oznámení, která jsou zasílána zákazníkovi. Obvykle upozorňují například na novinky, akce, na výprodeje nebo například na dopravu zdarma. Říkáte si, že je to opravdu efektivní způsob, jak lze zvýšit prodeje. Jenže také si říkáte, že je to možná jistý způsob obtěžování, proto notifikace nezřídíte a dáte od nich ruce pryč. Jenže pravdou je, že notifikace nejsou obtěžující. A pokud by se přece jenom nějakému zákazníkovi obtěžující zdály, zákazník je může prakticky kdykoli vypnout. Je to čistě na něm. 

V tomto případě se tak neohlížejte na zákazníka a automaticky si notifikace vytvořte. Pokud by s tím zákazníci měli problém, mohou si je vypnout v nastavení. Většině notifikace však nevadí, pokud jsou úderné a zasílané autenticky, ne v obrovském množství. 

Proč vsadit na notifikace

Na notifikace se vyplatí vsadit všechna svá esa v rukávu. Proč? Je to prosté! Umí se totiž rozesílat na základě dřívějšího chování v mobilních aplikacích. Takové push notifikace rozesílané z mobilních aplikací se na základě dřívějšího chování zákazníků rozesílají těm, u nichž je větší šance, že provedou požadovanou akci. Stejně tak se rozesílají v okamžicích, kdy je vyšší pravděpodobnost, že nákup v aplikaci proběhne. Umí se zaslat velice rychle a často opravdu v ten pravý okamžik. 

Notifikace přesvědčí člověka k využívání aplikace

Mobilní aplikace jsou mocným marketingovým nástrojem a když se spojí s notifikacemi, je to velké plus. Notifikace totiž umí přesvědčit člověka k aktivnímu využívání aplikace. Notifikace probouzí zákazníkovi neaktivitu a naopak vzbuzují zájem, což vede k prodejům a čili i k navýšení zisků. 

Díky notifikacím na sebe mobilní aplikace čili e-shop či podnik může upozornit a dát o sobě po dlouhých dnech zákazníkovi neaktivity vědět. 

Další články